Ofte stillede spørgsmål
Levering
Hvilke leveringsmuligheder kan jeg vælge?
Vi sender alle vores pakker med Bring og din pakke vil ankomme til den nærmeste pakkeshop. Hvis du ønsker at få din pakke leveret til en bestemt pakkeshop, bedes du skrive det i en note inden du går til checkout.
Kan jeg spore min pakke?
Ja, det kan du godt. Når din pakke bliver afsendt, vil du få en SMS og en e-mail med et track and trace nummer (sporingsnummer).
Min pakke var beskadiget ved levering - Hvad gør jeg?
Ved køb af secondhand varer vil der være en varebeskrivelse som fortæller om eventuelle småfejl eller mangler - disse bliver der ikke lavet refundering på grund af, da de i forvejen har været oplyst. Skulle din pakke være blevet beskadiget på anden vis ved levering, bedes du skrive til os hurtigst muligt.
Returnering
Hvordan returnerer jeg min ordre?
Der gives 14 dages fuld returret på varer ved køb i vores webshop. Returretten udløber 14 dage efter den dag, hvor du har modtaget besked om at din vare kan afhentes eller er leveret på din hjemmeadresse.
Det koster 49 kr. at sende retur. Du sender retur ved at skrive en mail til os på følgende e-mail: info@ellaments.dk. Her skriver du, at du ønsker at returnere dine varer, hvilke varer der er tale om samt dit ordrenummer. Herefter vil du modtage en mail med yderligere information. HUSK at få din kvittering/bekræftelse med for indlevering af pakken ved pakkeshoppen 🌻
For at få det fulde beløb refunderet, må tøjet kun være prøvet på og ikke have været i egentlig brug. Tags/mærker skal stadig sidde i tøjet ved returnering, og tøjet må ikke lugte af parfume, sved, røg eller lign. Varerne skal sendes retur i ordenligt emballage - eventuelt den pose du modtog varerne i.
Når du sender din pakke retur, skal du forvente at der går op til 14 hverdage, før din retur er både modtaget og behandlet samt dine penge er tilbageført.
Det er ikke muligt direkte at ombytte dine varer til andre varer ved retur. Her skal de nye varer købes på ny via vores webshop, men skriv til os - så finder vi ud af det sammen.
Ved særaftale kan returvarer afleveres på specifikke dage i Aalborg midtby. Dette skal aftales via e-mail.
Kan jeg bytte til en anden vare?
Det er i øjeblikket desværre ikke muligt at bytte til en anden varer. Hvis du ønsker en anden varer, skal du købe den på ny.
Jeg har sendt min pakke retur, men ikke modtaget tilbagebetaling?
Når du har afsendt returpakken skal du regne med, at der kan gå op til 14 dage indtil vi har modtaget pakken og fået den registreret. Ved betalling med kort kan det tage 4-6 bankdage før at du kan se pengene på din konto.
Kan jeg aflevere min returpakke hos jer?
Ja, det er muligt at aflevere din returpakke hos os i Aalborg på bestemte tidspunkter. Hvis du ønsker dette, bedes du sende en mail til os hurtigst muligt.
Betaling
Hvilke betalingsmetoder kan jeg anvende?
Du kan betale med VISA, Mastercard og MobilePay.
Hvornår trækker i pengene?
Pengene trækkes fra din konto når din ordre er afsendt.